FAQ

PYTANIA I ODPOWIEDZI

1. Jak często wysyłany jest newsletter ?

Szanujemy Naszych klientów dlatego nie spamujemy ich skrzynki pocztowej. Newsletter wysyłamy regularnie raz w miesiącu aby poinformować o aktualnych promocjach lub nowościach w naszym sklepie.

2. Czy mogę kupić produkty bez logowania ?

Tak. Wystarczy podać dane do wysyłki, nie trzeba zakładać konta by zrobić zakupy w sklepie.

3. Gdzie znajdę informację o terminie ważności kosmetyku ?

Na każdym opakowaniu sprzedawanych produktów w sklepie jest umieszczona informacja o terminie ważności podana w miesiącach od otwarcia.

4. Ile muszę czekać na zamówione produkty ?

Wszystkie produkty oferowana w sklepie znajdują się na magazynie, dlatego wysyłamy je maksymalnie w ciągu 24 godzin w przypadku zamówień opłaconych przez przelewy24 lub za pobraniem, w pozostałych przypadkach towar wysyłany jest po wpłynięciu pieniędzy na konto. W przypadku braku produktu na magazynie nie będzie można dodać go do koszyka.

5. Czy za zamówione produkty mogę zapłacić kartą ?

Tak. Sklep zintegrowany jest z szybkimi płatnościami on line przelewy 24 gdzie istnieje możliwość zapłaty za produkty kartą płatniczą lub kredytową.

6. Gdzie mogę zadać pytanie na temat sposobu używania produktów ?

Na każdym opakowaniu oraz w zakładce procedura zabiegowa jest dokładnie napisane jak używać kosmetyków. Można również, skorzystać z informacji udzielonych przez telefon lub zadać pytanie online za pośrednictwem facebooka lub maila.